SZÍVÁS

kín, veríték és könny

Friss topikok

  • gaucho.magiar: kösz. egyre könnyebb a dolog, de a kocsmákban és ebéd után elég rossz. közben azért irigyellek. :) (2007.11.02. 08:57) hét hónap
  • gaucho.magiar: igen, ebből egy hálózat. de ahol egy szó nélkül bárki rágyújthat. régen ezekre a helyekre jártak s... (2007.06.07. 20:24) leszoktató
  • gaucho.magiar: kösz a biztatást. nincs valami csodaszered??? :) (2007.04.27. 13:03) nem értem

gaucho blog

Nincs megjeleníthető elem

izé

nem értem

2007.04.26. 09:46 :: gaucho.magiar

nem értem, hogy működik ez. a kalkulátor szerint már 26 napja nem gyújtottam és sokszor olyan, mintha ma kezdtem volna.
rohamokban rámtőr és akkor nikotinos rágó segít csak, de az sem megoldás, valahol azt olvastam, hogy arra is rá lehet szokni. igaz lehet ez?

Dohányzásmentes idő: 0 év, 0 hónap, 26 nap, 20 óra, 36 perc, 37 másodperc.
A leszokás óta el nem szívott cigaretták száma: 698 db.
Az így megspórolt költség: 20591 Ft

Egyéb adatok:
Ezen idő alatt nem füstölt el 0.7 kg. dohányt,
nem szívódott fel a szervezetében 1 gramm nikotin,
és nem mérgezte magát 4 gramm kátránnyal és 3 gramm szénmonoxiddal.

ez, mondjuk tök jól hangzik, főleg a 0,7 kg dohány (tudom, hogy a kátrány a legdurvább, de mégis), azt már magam elé tudom képzelni.
a 20e forintot meg már többszörösen elköltöttem, azt ajánlották "ajándékozzam meg magam", mert olyan ügyes vagyok. de jó!

2 komment

Címkék: dohányzás cigi leszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://leszokoban.blog.hu/api/trackback/id/tr9763698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Albert 2007.04.26. 23:06:40

Sok sikert a leszokáshoz, hajrá, kitartás. Más nem tudja ezt megtenni helyetted, csakis te magad. Csináld végig, semmi se tántorítson el hogy nemdohányzóvá válj, mert az a normális emberi állapot, nem az értelmetlen füstölés.

Nekem már több rokonom fekszik a sírban, egyértelműen dohányzás miatt. Hihetetlen hogy az emberek nem tanulnak.

A világon 6 mp-enként meghal egy ember dohányzás miatt. Számolj el 1-től hatig, és megint meghalt valaki emiatt a rohadt bagó miatt.

A dohánytermék az egyetlen olyan termék, amelyet szinte bárhol, bárki legálisan megvásárolhat, és bérmilyen mértékű és módú fogyasztása KÁROS AZ EGÉSZSÉGRE. Ez olyan paradoxon, amibe minél jobban belegondol egy épeszű ember, annál inkább nem érti.
Illetve dehogynem érti, a pénzről szól az egész.

Egy idegen civilizációból érkező lény szétröhögné magát a földlakókon, hogy saját pénzükön vesznek betegséget, szenvedést, halált. Ez a cigaretta.

gaucho.magiar 2007.04.27. 13:03:40

kösz a biztatást. nincs valami csodaszered??? :)
süti beállítások módosítása