SZÍVÁS

kín, veríték és könny

Friss topikok

  • gaucho.magiar: kösz. egyre könnyebb a dolog, de a kocsmákban és ebéd után elég rossz. közben azért irigyellek. :) (2007.11.02. 08:57) hét hónap
  • gaucho.magiar: igen, ebből egy hálózat. de ahol egy szó nélkül bárki rágyújthat. régen ezekre a helyekre jártak s... (2007.06.07. 20:24) leszoktató
  • gaucho.magiar: kösz a biztatást. nincs valami csodaszered??? :) (2007.04.27. 13:03) nem értem

gaucho blog

Nincs megjeleníthető elem

izé

álmatlanság

2007.04.27. 13:12 :: gaucho.magiar

ez a 28. nap.
előző posztban írtam, hogy nehezen megy, de azt is hozzá kell tenni, hogy már túl vagyok két hajnalig tartó bulizáson és sikerült megállnom.
amit nem értek, az az, hogy az utóbbi pár nap egyre keményebb. azt gondoltam, hogy a vágy egyre csökken, de nem.
ideges is vagyok eléggé. és a koncentráció sem megy.
nem beszélve az álmatlanságról. néha azt is gondolom, hogy mily' egyszerű lenne rágyújtani.

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás álmatlanság cigi leszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://leszokoban.blog.hu/api/trackback/id/tr8664284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása